جک برقی وی تو کالیپسو (V2 Calypso)

جک برقی وی تو کالیپسو

جک پارکینگی وی تو کالیپسو 400 کیلوگرم

یکی از قابل اعتماد ترین و قدرتمند ترین جک های موجود بازار است که میتواند تا وزن هر لنگه ۴۰۰ کیلوگرم و به عرض هر لنگه 75/2 متر را به راحتی و کاملا نرم و بی صدا جابجا کند.

پک جک(V2 Calypso ) وی تو کالیپسوشامل( ۲ عدد جک برقی- 2 عدد چشم خطی- مدار فرمان دیجیتال (city1)- فلاشر ۲۲۰ ولت- ۲ عدد ریموت کنترل اصلی V2) می باشد.

ولتاژ ورودی                  ۲۳۰ ولت

قدرت موتور                   ۲۸۰ وات

زاویه چرخش                   ۱۱۰ درجه

وزن هر لنگه حداکثر           ۴۰۰ کیلوگرم

توجه داشته باشد که فیک جک پارکینگی وی تو کالیپسو جدیدا در بازار زیاد شده و کشور سازنده آن نیز ایران می باشد. اصل جک پارکینگی وی تو همانطور که می دانید متعلق به کشور ایتالیا می باشد. راه اول تشخیص اصل بودن درب اتوماتیک وی تو آرم V2 این محصول است که بر روی بدنه این درب بازکن حک شده است. تفاوت دیگر خلاص کن جک می باشد. محل خلاص کردن جک روی محصول اورجینال به صورت شش ضلعی و در محصول فیک به شکل چهارضلعی است. لازم به ذکر است جک پارکینگی که در ایران تولید می شود نیز جزو محصولات با کیفیت قابل قبول شمرده می شود اما به هر حال قابل مقایسه با همنوع اصل ایتالیایی خود نیست.

هرگز از ظاهر ساده و معمولی جعبه فرمان جک پارکینگی وی تو  400 نمی توان حدس زد، که این مدار فرمان تا چه حد می تواند قدرتمند و پیشرفته باشد. این مدار فرمان  CITY1-EOV  نام دارد و نمونه ی اصلاح شده ی CITY1 است. استفاده از این مدار فرمان برای کاربران بسیار آسان تر از CITY1 خواهد بود و برنامه پذیری آن نیز بسیار ساده تر صورت می گیرد. این مدار فرمان می تواند بیش از سی برنامه کاربردی را پشتیبانی کند.  از این حیث، CITY1-EOV تمام رقیبانش را پست سر گذاشته و حتی دسترسی به این توانایی ها  را برای سایر رقبا بسیار دشوار کرده است.

  • قابلیت تنظیم  به صورت نیم ثانیه ای
  • قابلیت توقف در برابر موانع
  • قابلیت ترمز گیری
  • قالبیت استفاده در درب های تک لنگه
  • باز شدن درب به صورت تک لنگه(جهت عبور و مرور شخصی و ورود خروج دوچرخه و موتور)
  • قابلیت تنظیم زمان بندی باز و بسته شدن هر درب به صورت جداگانه
  • قابلیت تنظیم سرعت دوم

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *