درب ضد حریق – شیشه دود بند


درب دودبند(پله فرار- ضدحریق)

 درب ضد حریق جهت پایان کار ساختمان با ارائه معرفی نامه به شهرداری نصب می گردد، این شیشه ها جهت جلوگیری از ورود دود و یا آتش بین طبقات نصب می گردد، درب ها با استوپ ایرانی با کیفیت بسیار بالا با ۵ سال گارانتی تعویض تعبیه می گردد که سرعت باز و بسته شدن درب را بسیار نرم و آهسته نماید. لولاها طرح فرانسه و با واشرهایی چوب پنبه ای و از نوع سنگین و دارای ۲ سال گارانتی تعویض می باشد، دستگیره و قفل ها از نوع درجه یک ایرانی ساخته می‌شود. تحویل و نصب شیشه و یراق آلات و تحویل به مشتری فقط یک روز کاری می باشد.

با استناد به مبحث ۳ مقررات ملی ساختمان، درب ضد حریق استاندارد و ایمن دربی است که با انجام آزمایش درب ضد حریق استاندارد حائز شرایط مقاومت و محافظت در برابر حریق متناسب با محل استقرار خود باشد و همانگونه که احتمالا در جریان هستید مجموعه‌ای میباشد از عناصری شامل لنگه درب، چهارچوب، یراق‌آلات و دیگر اجزاءی که مجموعاً یک درجه مشخص از محافظت در برابر حریق را تأمین می‌نمایند.

در ساختمان ها برای تامین فرصت و زمان مورد نیاز برای افراد جهت فرار از آتش سوزی و همچنین برای محافظت از سازه و اجزای ساختمان از درب ضد حریق استفاده می شود. این درب ها که در پاگرد پله اضطراری ساختمان ها نصب می شوند وظیفه محافظت از ساکنین در زمان آتش سوزی را دارند.ساختار داخلی دربهای ضد حریق از پشم سنگ نسوز به عنوان عایق حرارتی استفاده می شودو می توانند تا مدتها پس از آتش سوزی از ورود آتش و دود به پله های اضطراری جلوگیری نمایند.

در هر ســاختمان بــرای تأمین فرصــت لازم برای افراد بــرای فرار از آتش ســوزی و نیــز بر ای تأمیــن محافظــت لازم برای ســازه و اجزا ی ســاختمان، جداسازی های لازم در ساختمان به وسیله ساختارهای مقاوم در برابــر آتش (ماننــد دیوارهای مقاوم در برابر آتــش) صورت می گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *